Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Dette e veldig spessielt. Hver gang eg skrive her inne, så får eg nesten ALDRI svar. =S
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 eg lure på om dåkk ikke ser innleggene min=S om de ikke kommer opp? sjøl om eg ser de.
Veslesnuppa Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hei på deg:) Jeg ser deg klart og tydelig;) Har ikke vært så mye her inne jeg da.. Hva er DIN historie??
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hei, endelig=) hehe syns d va litt rart, får lissom aldri svar av noen.=P Jeg lurer på noe, som ingen svarer på. Jeg lurer på om jeg er gravid igjen. Jeg har ømme nippler og mens smerter(men ingen mens) å jeg har veldig mye luft i magen. kan d ver symtomer? din historie da:P? hehe *følte meg litt teit nå* hehe
kei80 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hei B.A.B.Y! Det er jo en sjangse for at du er gravid igjen.Men symptomene kan jo også være mensen som kommer.Ting forandrer se jo i kroppen hele tiden så vanskelig å si..Men krysser fro deg og håper du er gravid! Ville testa meg klem
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Takk, krysser fingrene for deg også! =D klem - takk for svar!
har4barn Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Det er kjedelig å ikke få svar på innleggene sine, så jeg ville bare si: lykke til!! Får håpe at det er en liten spire hos deg, da. ellers så får du kose deg her inne litt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå