tezzzer med 3 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hadde mensen for første gang siden fødsel 25 desember... Skulle da hatt den igjen ca 25 jan... Fortsatt ingen mens..... Blir skikkelig nærvøs jeg nå....! Noen som har hatt mye tull i starten...? Lurer på om jeg må ta en test jeg nå..... dette er jo så typisk når mannen min venter på time til sterilisering.... Uff....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 kan jo være veldig uregelmessig flere mnd eetter fødseln da...
Karma! Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 den er jo ganske ustabil etter fødsel da- har hatt sykluser på 28-65-40 osv etter på
tezzzer med 3 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Får håpe det... det er jo 1 år siden fødsel da.... Uff... kjipt..
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke om det er til noe hjelp, men jeg fikk min første mens 3 1/2 måned etter fødselen og det er det siste jeg har sett til den. (nå er det ca 5 1/2 måned siden fødselen). Så jeg tror det tar litt tid før vi er i rute igjen. Kan jo hende du burde sjekke deg for sikkerhetskyld. Men si i såfall fra. Kanskje jeg burde sjekke meg også?
Heaven har født::) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk også mens 31/2 mnd etter fødsel,og jeg har vært regelmessig med 28 dagers syklus siden. Ville tatt en test til jeg, for å være på den sikre siden:)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Samme som meg det, hadde første gang etter fødsel den 20 des, så skulle jo hatt ca da i januar, men har ikke sett noe til den siden... Er nå 9 mnd siden fødseln. Klamrer meg til at det er ustabilt i starten jeg
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Høres ut som om det er tid for å teste for flere, gitt. Lykke til- håper dere får resultatet dere ønsker!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk igjen mensen ca 2 mnd etter fødsel.. Neste kom sånn nogenlunde til rett tidspunkt, den etter der var 3 uker forsinka.. Er helt vanlig med uregelmessig mens etter fødsel, men det er kanskje alikevel greit å ta en test, så er du/dere på den sikre siden:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 eg fikk mensen igjen 2 mnd etter fødsel.. nå er det 5 mnd siden og den er veldig uregelmessig! går på p-pille men kommer forsatt ikke som "normalt".. var ikke noe galt fordet. har tatt en del tester.. kansje du skal ta en for sikkerhets skyld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå