Hildeks Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 lurer på om noen har tips til hva en kan finne på med en 3.mnd gammel baby??? Er helt tom=) Hva gjorde/gjør dere??
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Vesla vår er 3 mnd og ei uke. Hun er veldig glad når vi synger til henne så det gjør vi en del. Og så liker hun at vi bruker lang tid på stellebordet. Da prater og ler vi masse sammen. Ellers er det litt babygym, lese litt, leke litt med rangle/ball/bamse osv. Ellers er vi mye på tur og på besøk. Sjekk om det finnes ei babysanggruppe der du bor.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 sånn utenfor hjemmet : babysvømming=) kjempe gøy
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Synger og danser, leser dyrebok og lager dyrelyder, leker med rangler, hører på spilledåser, hermer etter ansiktsuttrykk og lyder :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 må man underholde babyen hele tiden mens den er våken? alltid parat liksom, eller klarer den å høre på spilledåse alene?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ehhh, anonym over: kan du ikke prøve så ser du fort hva som er greia?
Hildeks Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Du anonym.. Det er jo individuelt hvor lenge en baby vil være alene, jeg går for eksempel aldri langt fra min lille skatt, syns det er geit å være der, og leker mye med henne.. prøv og finn ut hva din baby liker.. Andre som har tips til hva man kan finne på? lurte på om jeg skal kjøpe noen fargerike bøker el noe, ha en liten "lese"stund med henne.. hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå