Gå til innhold

Fødeplass - Kongsvinger eller A-hus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte på A-hus sist, men var ikke veldig fornøyd. Syntes det var litt masete og stressende der. Byttet rom 3 x på 2 dager og syntes ikke oppfølgingen var den beste. Er det noen med erfaringer fra Kongsvinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte dattera mi på Kongsvinger. Det var keisersnitt så derfor fikk jeg rom alene. Og det var veldig godt. Men vet mange andre som har hatt rom alene og, eller abre delt med 1 person.

Jeg trivdes godt der utenom en jordmor/barnepleier, hun var utrivlig, og det har jeg hørt fler har sagt og. Men utenom det så er det veldig fint der! :-)

Og det blir nok helt noe annet en a-hus, mye mindre folk, mye roligere.

Skrevet

Jeg valgte Kongsvinger når jeg fødte første gangen og vil velge det denne gangen også. Jeg fødte med akupunktur og lystgass som eneste smertelindring og var veldig fornøyd med det. På Kongsvinger har alle jordmødre kurs i akupunktur og er et av få som tilbyr lystgass. Dessuten var det rolig og mulighetene for å få enerom er ganske stor der. Både jeg og en vennine hadde det. Jeg også kan huske at det var en jeg ikke syntes noe om der borte ,men husker virkelig ikke hvem uansett vil jeg nok velge Kongsvinger. Et dårlig eple på på landsbygda versus samlebådet på A-hus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...