Julebaby :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Var på etterkontroll hos legen for utskrapning (2.januar) i dag. Hcg (urinprøve) var igjen negativ, og da har sikkert også blodprøven normale verdier Så da er det bare å (jeg siterer legen) "komme seg opp på hesten igjen så fort som mulig!" Stemte visst ikke det med å vente en mens igjen før man prøver å bli gravid igjen etter en MA.. kroppen er visst i modus for å bli gravid nå! Jippi- vi prøver igjen, og nå skal det går bra!! jeg er så glad
tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 flott!! det blir kjekt kan jeg tenke meg! gleder meg til jeg også kan begynne å prøve igjen=)
kei80 Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Det var gode nyheter ut a vonde! Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer fortest mulig for dere
Julebaby :) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk blir litt testing framover nå, og om den plutselig blir positiv- så vet jeg at det er pga lykkelige omstendigheter, og ikke rester fra MA. Man må jo se optimistisk på det! Lykke til med prøvingen, dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå