Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvor mange streker vises i vinduet når den er negativ/positiv?? Har ikke esken lenger, da testen ble kjøpt for lenge siden, men mins å huske at en strek var negativ, to streker var positiv??
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 2 streker er positiv test ja :-) Kun 1 strek i kontrollfeltet, og ikke noe i det første feltet er negativ test. 1 strek i hver felt er positiv. Skal vi gratulere??
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 det er bare 1 vindu å lese av i her..... med en strek i....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ja, bare 1 vindu men det er en liten delestrek over vinduet ca på midten(eller husker jeg heeelt feil? ) Men om det bare er en strek er nok testen negativ.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2008 da trekker jeg et aldri så lite lettelses sukk her Går nemlig på p-sprøyte, så om den hadde vært positiv hadde det ikke vært helt meninga... Har VELDIG lyst på en liten en til, men må fornuften hyler noe om at jeg må fullføre utdannelsen min først....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå