Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, har blødd en del natt til tirsdag, brun utflod i to dagen med antydning til blod, og blødd litt igjen i dag... så har fått time hos gyn i morgen... gruer meg ordentlig... ikke så lett å være gravid når en ikke har gått ut med det til venner og familie ennå... kun samboer som vet... 11 uker i dag og kjempe nervøs.... hadde vært greit å snakket med mamma eller ei god venninne innimellom:-) måtte bare fortelle det til noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen! Håper alt går bra med deg og at spiren sitter :-) Hører gjerne fra deg etterpå.

Skrevet

Hei, føler med deg. Jeg har hatt det slik hele svangerskapet. Har blødd kraftig ved 4 anledninger.(tilsvarende en dag med mens). Ellers har det vært en del brun utflod. Har derfor vært inne på UL to ganger allerede. Er nå i uke 11. Legen forbereder deg på den verste men jammen slår hjertet der inne. Lilla ripset utvikler seg helt normalt og alt er som det skal. Det viser seg at morkaka ligger litt langt nede og det er normalt at kantene på denne blør litt når den utvikler seg. Kan ikke annet enn å skryte av gyn pol på SUS. Her er det bare å ringe om det er noe og man får komme på kontroll om man er nervøs og redd. Skal nå inn på UL hver 14 dag fremover så tar vi det etterhvert.

Ikke gi opp håpet selv om du blør en del. Når du er kommet så langt som du har skal du kjenne kraftige smerter ved SA!

Skrevet

Lykke til i dag! Håper det er bra inni magen din :)

Skrevet

C1981: Lykke til i dag! Jeg skal selv til legen i dag pga samme problemet.. krysser fingrene for oss begge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...