Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

såg du testet svakt positivt først også sterkere.. jeg har nettop testet svaaaaakt positivt! men tørr ikke å tro at jeg er gravid enda! hvilken test brukte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Jeg hadde også en svark test, jeg trodde ikke jeg var gravid siden den bare var svak. Så jeg gikk ut ifra å ikke vær gravid. Men så kom mareritte, en sterk blødning. Det var en spotan abort. =( gikk til legen å helsesøster å de bekreftet d. jeg brukte: ClearBlue

Skrevet

Heia :-) Har nettopp svart deg. Tror absolutt du er gravid!!!!! Når har du IKM da???

Testen var som sagt veeeeeldig svak i går og i dag sterkere.... tenkte jeg skulle ta en cb digital til over helgen bare for å være sikker, men jeg stoler jo på testen da det jeg testet positivt både i dag og i går... pluss jeg har masse symptomer, skikkelig uggen så jeg er nokså sikker på at jeg er gravid ja... hehe....

Lykke til. Skal gå på badet å se hva testene heter så skal jeg skrive en ny melding til det :-)

KLEM

Skrevet

Wondfo... kan det stemme? hvilken test hadde du? og var det farge på streken (rosa/ evt. blå)... ??

Skrevet

har IKM enten igår(viss jeg har 28 dagers sykus) eller på mandag(33 dagers syklus) så er litt forvirra:P håååper så gjerne jeg er gravid:)

Skrevet

emm.. vet ikke helt hva testen heter, kan sjekke etterpå!

var svaak rosa tror jeg.. vertfall samme farge som på den andre streken!

Skrevet

Hei igjen. Er nok greiest å vente et par dager (hvis du greier.... hihi)... Men tror virkelig du er gravid altså, hvis fargen var samme farge som ktr. streken :-)

Visker et stille gratulerer og gleder meg til å høre fra deg igjen når du har testet på nytt :-) tvi tvi :-)

Skrevet

off, vanskli å vente så lenge da:P hehe.. har 4 tester igjen:p og en av dem er en digital en:) spennende dette her:P men er så redd for å bli skuffet også:S men har mange symptom da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...