Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har gått rondt å hatt vondt i mine nippler, litt mens smerter (ingen mens) har ikke helt fatta ka ti eg hadde eggløsning. Me hadde bare sex, kan dette ver symtomer?

Er litt redd for å ta test. Sist eg va gravid ble d spotan abort =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være, vanskelig å vite. Finnes jo lister over symptomer på at man er gravid. Men man kan ha symptomene uten å være gravid også. Og når man er prøver så kjenner man ofte ekstra godt etter også. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid førte pp, hadde så mange symptomer, men TR kom til vanlig tid. Da jeg var gravid kjente jeg bare en slags sprenging i livmoren, annerledes enn ved TR og litt stikking i puppene. Men det er veldig individuelt

Skrevet

jeg venter de nermeste dagene... huske ikke akkuratt når jeg hadde sist mens. For vi prøve ikke akkurat å bli gravide. Men har hatt ubeskytta sex og det er vi begge klar over. vi har lissom bare hatt sex når vi føler for d. Men selfølgelig vil jeg være gravid, så jeg håper jo d. Men jeg venter den de nermeste dagene.

Skrevet

det er veldig forskjellig det med symptomer fra kvinne til kvinne og fra gang til gang. Første gangen jeg ble gravid merket jeg ingen ting bortsett fra kvalmen som meldte seg i ca uke 5 og jeg fikk metal smak i munnen. Andre gangen hadde jeg masse mensmurringer og kjempe ømme bryster, kvalme osv hele pakka.

Skrevet

oki, off sko ønska alle hadde d samma:P lettere å vite da =) eg kjente mensen smerter sist eg va gravid, men blei spotan abort mein gang =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...