Gå til innhold

lånekassen...igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ha betalt inn 4900 til 15.feb. Har betalt inn kun 2000 kr.. Sendte inn søknad om halv betalingsutsettelse...Fkk regning i posten i dag på litt over 500 kr.. Men det står liksom ikke hva det gjelder.Er det kun det jeg skal betale inn til den 15.feb da?? noen som har gjort dette før som kan svare meg? hvis jeg har 2900 igjen å betale skal det bli mer enn 500 å betale vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pliis svar noen da...Jeg har ikke peiling her....

Skrevet

da har dunok fått betalingsutsettelse på 2400kr.

 

betal de 500kr og ring dem å hør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...