Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for et par uker siden. I ettertid har jeg hatt mer vondt i magen enn ellers. I dag har jeg EL og den er mye vondere enn den noen gang har vært før. Som regel har jeg ikke merkelt EL, men i dag er det ikke tvil om hvilken side den er på. Er det noen fler som hadde mer vondt enn ellers etter en SA? Jeg var mellom 5 og 6 uker på vei da jeg mistet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg fortonet SA`n seg som en forsinket og kraftig mens. Ingen (fysiske) smerter verken før, under eller etter. Jeg var også mellom 5 og 6 uker på vei. Jeg var ikke engang til lege. Har du fått sjekket om alt er ute? Det kunne jo i såfall ha forklart smertene. Jeg kjenner også EL godt, men det gjorde jeg før SA også.

Skrevet

Jeg var og fikk innvendig UL etter at jeg hadde blødd i 3 dager og da var alt ute i følge gynekologen.

Skrevet

jeg mistet i mars 2007, og før det hadde jeg aldri kjent EL. Etter SA-en hadde jeg skikkelige mens-smerter under EL, og ingen tvil om at det var det...

Skrevet

Jeg hadde en MA i slutten av oktober 2007 og sleit ganske lenge med mensensmerter (selvom jeg ikke hadde mensen) og kraftige blødninger ja og ikke minst smerter når jge hadde eggeløsning. Det er først nå min syklus har kommet mer eller mindre under kontroll. Jeg har snakket med min gynokolog og hun sa ta noen ganger kan det gå litt tid innen det hele stabiliserer seg i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...