Tresnartfire Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Og jeg som trodde ingen førstagangs gikk over.. Hehe. Utålomodig!
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det er mye vanligere å gå over tiden når man er førstegangs enn flergangs.
Tresnartfire Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Det var nok ironisk ment, jeg er fullstendig klar over det!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Skjønner deg godt. Har 4 dager til min termin, og gikk 9 dager over sist, så håper virkelig jeg slipper det denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå