MammisOgTøffer`n Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har kanskje vært innlegg om det tidligere, men har ikke fått det med meg jeg:( Skulle bare kjapt innom siden hennes og se hvordan det gikk med henne også var hun død.....Huff.........Hadde håpet i det lengste at det skulle gå bra med henne jeg........... Hvil i fred Tone!
mayaya Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Å nei, så trist!! Det har jeg ikke fått med meg.. :-(
MammisOgTøffer`n Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vet........Kjempe trist............... Syns det var helt forferdelig å lese..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå