Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om noen hadde info om akupunktur. Hva hjelper den mot?

Hva gjør det liksom. Og hvor mye det koster sånn ca?

Håper noen kan svare på det! :)

Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har skrevet litt om d i tips og oppdatering fra meg..

akupunkt hjalp meg med å få energien tilbake...for jeg var rett og slett helt på felgen...den kan hjelpe med å stabilisere sykluser, minske menssmerter, gjøre forholdene i livmoren bedre osv osv...hun setter nåler alt etter som hvor i syklusen du er..

her hvor jeg går kosta det 350 første gang og 300 kr etter d..

lykke til:)

jeg anbefaler d...jeg føler at d har hjulpet meg å bli gravid vertfall:)

Skrevet

Hei:-)

Jeg skal på akup. i morgen etter tips fra en venninde som slet med og bli gravid. Hun ble gravid mnd etterpå. Må testes:-) Krysser det jeg har for at dette skal funke.

Lykke til!!

Skrevet

må bare si at d tok noen mnd med meg da...men d var nok pga at energien min var helt på bånn...hun setter nåler i punkter rundt om på kroppen som hjelper mot forskjellige ting....så ligger du som regel med det en halvtimes tid...før man tar de bort igjen...

jeg synes ikke d er noe vondt...nesten litt deilig..på en merkelig måte..men noen synes kanskje d er ubehagelig...

;)

Skrevet

Ja men tror nok jeg stresser og har liten energi jeg og så blir nok ikke så dumt med en sånn behandling uansett. Jeg er så redd for at vi ikke kan bli gravid så da blir man jo litt mer stressa i hodet. Alle gode råd og spådommer tas i mot med takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...