vivalavi Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvem har prøvd de billige hcg testene du får kjøpt på nettet, de strimlene? Hvor langt var du kommet i sv da du testet og har den vist riktig svar?
vivalavi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 Dytter den opp og håper på svar
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har... Tok en strimmel 2 dager før IKM....Negativ Tok CB.digital samme dag på ettermiddagen... Positiv Tok strimmel 1 dag etter IKM... Negativ Tok en strimmel 3 dager etter IKM... Negativ Jeg stoler med andre ord ikke på dem i det hele tatt, men det er jo noen de slår ut fort på og...
vivalavi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk for svar Har fortsatt ikke fått mensen så jeg håper forsatt
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk ikke positivt resultat før 7 dg over IKM på billigstrips, og da kun en svak strek. Dagen etter et klart pluss på CB. Tror EL var forsinket en uke, derfor så sent positivt resultat (muuuligens). Men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte CB tidligere, for jeg tror kanskje den kunne slått ut positivt noen dager før (og spart oss for ventinga... .
WildPrincess Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjøppte mine tester på billigtester.dk De stripsene der har begge gangene jeg har vært gravis slått ut likt som CB. Så for min del har jeg ikke sett noen kvalitetsforskjell på disse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå