2små*og en på vei:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 noen som vet om josh og amanda blir tatt? har dere noe annet sladder om hva som skal skje i fremtiden??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jepp, har plenty av sladder!!! hva vil du vite?
2små*og en på vei:) Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 jeg vil vite alt egentli.. heh
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 hehe ok, her kommer det noen avsløringer, så der som ikke vil vite noe, IKKE scroll nedover her!! * Tasha blir gravid med Jonah, Robbie får henne ut fra sekta! Det blir ei jente som skal hete Ella. De flytter etterhvert til Tashas tante Josie i USA! * Beth dør i en bilulykke * Martha og Jack gifter seg * Josh West blir drept! * Robbie er visst den som skrur av respiratoren til Graham! Blir visst litt styr av dette... * Amanda blir sammen med Peter Black! Broren til Dan som er gift med Leah! * Belle, jenta som har sniki rundt i skogen og har bodd på rommet til Robbie er dattra til Amanda!! Amanda vet ikke at hun har en datter da mamman hennes overbeviste Amanda at hun fødte en dødfødt jente da hun var 16 år! * Peter Black har og et ukjent barn! Drew Curtis! Han blir sammen med Belle! * Ric og Cassie gjør det slutt! * Ric kommer i fengsel mistenkt for mordet på Josh (tror jeg det var) Men han er uskyldig! * Ric blir sammen med Mathilda! * Kim og Rachel gifter seg! * Kit kommer tilbake etter en stund igjen tydelig gravid! Kim er faren! Hun føder en sønn som heter Archie! De to blir sammen! * Sally blir sammen med Brad som er broren til Rachel! De skal gifte seg, men det kommer visst noe i veien der... * Sally blir knivstukket av en fyr! tenker tenker tenker her............ Er sikkert mange andre ting og, men svangerskapståka har ramma meg hardt!! hehe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå