Jelly Belly Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Idag testet jeg positivt med CB for første gang i mitt liv!! Etter ufattelig mange pp'r, og 4 pergokurer satt endelig spiren! Men man kan stole på CB.......?? Krysset kom umiddelbart, men man blir jo litt små-paranoid etter flere års prøving..
har4barn Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer så mye! Dette var virkelig fortjent! Lykke til videre1
*Babyønske* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer så masse ) Så kjekt... *klem*
*tornerose* Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer så mye, virkelig fortjent!!!!! Så hærlig!!!!! Jeg testet også positivt i dag så vi møtes i 1. trimester da :-) *klem*
Jelly Belly Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Tusen takk for gratulasjoner!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer sååå mye!!! Endelig ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
Dotten Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye og lykke til. Tror nok du trygt kan stole på testen ja!
Lillegull og spiren Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 ååååååååååååååååå gratulerer sååå masse:) endelig var det deres tur:)så utrolig heldig du er:) kos dge masse med den lille spiren og den voksende magen:) lykke til:) håper jeg kommer etter snart:)
Jelly Belly Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. februar 2008 Det har jeg stor tro på at du gjør!! Sender dere masse babystøv: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå