Gå til innhold

Noen her som røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyket dere igjennom svangerskapet,eller begynt igjen etterpå?

Jeg sluttet når jeg var gravid,men er sugen til å starte igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet èn mnd før jeg ble gravid og holdt opp hele graviditeten (minus 5-6 på 9 mnd) Og begynnte igjen èn mnd etterpå dum som jeg var, men tenkte KUN på røyk stort sett hele døgnet. Ammer ikke da...

Skrevet

Jeg røykte hele sv.s. Men ikke like mye som før jeg ble gravid. Men røykte nesten hver dag.

Da jenta mi ble født holdt jeg meg fra å røyke i 6 uker. Så begynnte jeg. Hadde først litt røyk i helgene, så 1 på kvellen. Så ble det mer og mer. Nå røyker jeg ca 4-7 til dagen(ute) og jenta mi er 3 1/2 mnd.

Ikke noe jeg er stollt av. Men men.... Bare svarer på spm, og vil ikke ha noen kritikk tilbake.

Skrevet

Røykte dessverre i hele svangerskapet, og i tiden mens jeg ammet. Overhode ikke noe jeg er stolt av, men jeg gjorde nå det da. Nå ammer jeg ikke lenger, så nå har jeg ikke fullt sååå dårlig samvittighet lenger.

Skrevet

Jeg sluttet mange ganger iløpet av svangerskapet men hadde desverre ikke viljestyrke til å holde meg. Bukket under ved hver minste stressende situasjon nesten :/ Klarte å holde meg i 2mnd etter fødselen, men da vi måtte gi opp ammingen ble det på nytt "trøsterøyk".. (kanskje 2-3 om dagen, aldri noe mer)

Neste prosjekt er å slutte igjen når jeg har fått kontroll på vekta igjen.. nytter lite å legge om kostholdet, begynne på trening første gang i sitt liv OG slutte å røyke på en gang. Når jeg tåler å legge på meg litt skal jeg legge vekk røyken. Forhåpentligvis røykfri til sommeren!

(io langt gitt)

Skrevet

Jeg røyka gjennom hele sv.skapet, 2-3 om dagen. Sluttet da lillegutt var 3 uker, men så begynte jeg igjen etter 2mnd. Nå røyker jeg 1 om kvelden, etter barna er lagt. Og ute. Minsten er 4mnd. Merket jeg fikk veeeldig lyst på røyk da lillegutt var så urolig, røyksuget ble mer fremtrdende. Dårlig unnskyldning, men sånn er det nå...

Kan også gå flere dager uten røyk om jeg absolutt vil, så jeg tar meg en røyk når jeg føler for det. Ikke mye jeg røyker, men skulle kuttet helt!

Skrevet

Røyket hele svangerskapet og etter fødsel også. Vet det er forferdelig upolitisk korrekt, men det som holdt meg oppe midt i den verste tiden i begynnelsen var at jeg kunne gå ut å ta en røyk...på natta :-) Den drømte jeg om og gledet meg til !!!!!

Skrevet

Hva med snus da? Jeg har vært ganske flink under svangerskapet, snusa litt siste mnd, og begynte da minsten var 1 mnd. Hva kan skje med barnet? Tør ikke ta dette opp med helsesøster.. herregud for en fjott jeg er! Har drømt om røyk hele svangerskapet, men har ikke turt å tenne sigaretten enda. Innbiller meg det er mer nikotin der enn i snusen..

Skrevet

jeg sluttet når jeg fant ut at jeg var gravid, beg igjen 3mnd før fødsel. ikke så mye som vanlig. men skal innrømme at de 56 timene med rier før jeg ble lagt inn på sykehuset så stod jeg mye å røyket utenfor, ikke stolt av det, men kun det eneste som gjorde at jeg slappet av under riene.

får vell pes nå, men det jeg synes var så løye var at, det stod jo røykeslutt på papirene mine, Jordmødrene skrøtte at jeg hadde sluttet, for det kunne de nå se, morkaken kunne ikke vært bedre, babyen var super sprek, alt viste nå det at jeg ikke røyket. . hmm tenkte jeg....sa ikke noe for jeg vet jo godt selv at det ikke er bra, men orket ikke kommentarer. røyker enna tulla mår mme. .røyker selvfølgelig ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...