mimmitiltre Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 hei, min lille gutt (2 uker idag:) har fatt noe som ligner en blemme paa overleppen..tror det kommer av suginga..men hva kan man gjoere med det?? er det vanlig og gaar den bort av seg selv?? han ser ikke ut til aa plages av den.. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 HELT vanlig, alle får det! Går bort av seg selv etter en stund. Et par mnd tid
mimmitiltre Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 ok,-godt aa hoere:) og takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 your welcome =) får jeg en gutt skal han hete Noah - sååå fint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå