Gå til innhold

Tips for kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med tips på ting som funker når dere er kvalme.

Ingefærøl

Sprite zero

Eplemost

Lakris (kan ikke ete det hele tida ;) )

Frisk luft

Spise en brødskive eller to med ost og tomat (ser lystene på ting er kommet tilbake..)

Fint om vi kan dele litt erfaringer vi som er kvalme så kanksje det er noe som hjelper for andre og :)

Jeg har forøvrig også prøvd sea band, det veit jeg ikke om hjalp, tror jeg var i mine værste dager da jeg prøvde. Og prosafen(reisesyketabl), da kasta jeg opp mer enn noen gang :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle raad mottas med takk! Selv syntes jeg gronne sure ting og coca cola noe som funker. Ogsaa sitronbrus med ekstra sitron... Postafen hjelper meg, men bare litte bitte granne.

Skrevet

Fikk en del tips for en ukes tid siden,

skal se om jeg husker alle:p

salte halslinser, eneste jeg har prøvd, og det funker for meg;)

Rå poteter, syntes det hørtes rart ut, men blir jeg desp nok skal jeg nok prøve det:p

farris

Skrevet

Ja jeg er ganske desp jeg da..hehe Men rå poteter tror jeg jeg holder meg unna.

Bon aqua med grapefruktsmak var også ok. De har jo med sitronsmak og. Jeg får ikke i meg annet vann.

Ellers var det noen her inne som skreiv at man skal holde seg unna melk, og det gjør jeg, men i dag spiste jeg chips med dip, og kvalmen var der ja.

Sure ting er også fint virker det som. Mozell smakte også.

Skrevet

jeg har funnet ut at cola desverre hjelper mot kvalmen min, men håper jeg slipper å drikke det hver dag..uff..men det som oggå hjelper å spise lite og ofte, og har også hørt at sure/syrlige ting hjelper..egentlig har jeg funnet ut at det hjelper å ha noe å spise tilgjengelig hele tiden, hehe...de som klager over lite symptomer burde være overlykkelige over å slippe denne kvalmen..

Skrevet

Sure ting ja. Kanksje jeg får kjøpe noen syrlige drops.

Syns det er ekkelt å spise og det er også ekkelt å ikke spise for da blir jeg utrolig "utsulta" etter bare noen timer!

Jeg ammer fortsatt, så jeg trenger vel litt mat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...