hemmelig :) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Etter 2 UL i dag fikk jeg bekreftet at jeg er akkurat 12 uker saa da hoerer jeg til her
Sol Skippertaksdronning Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 hei:) velkommen!! Flytta inn i går jeg:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Velkommen inn her og gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå