Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Håper noen har noen gode råd! Jenta vår er nå 9 mnd, og gulper fremdeles maaassse. Får fast føde til alle måltider. Kan også gulpe timer etter måltidene (surt...). For at hun skal få bevege seg og utvikle seg lar jeg henne nå være mye på gulvet, men løper frem og tilbake med klut og tørker og vasker hele formiddagen. Sukk! Noen som har fått behandling av kiropraktor for dette? Hun legger normalt på seg. Det er i tillegg mye som kommer opp, men som hun svelger igjen. Kan hun skades av dette...? Hilsen gulpemammaen og trolljenta
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har hørt at det kan hjelpe i de fleste tilfeller, men ikke alltid. Men det kan jo ikke skade å prøve. Jenta mi er også en skikkelig gulper. Hvis hun fortsetter like mye når hun begynner på fast føde, så tar jeg meg en tur til kiropraktor.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Kan være at manuell terapi kan hjelpe og Har ikke hatt noen store problemer med gulping, men lille gullet sliter med masse luft i magen og skal til terapi neste uke. Mener jeg her lest et sted at manuell terapi kan hjelpe mot gulping Meeeen er ikke helt sikker altså..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Klippet dette ut fra www.kiss-kidd.no Ikke sjelden medfører KISS også vegetative symptomer. For eksempel skriker barnet mye og utrøstelig, gulper mye, sikler mye. Det kan oppstå spiseproblemer ved amming, barnet klarer ikke å sove sammenhengende og våkner brått. Andre barn er såkalt ”snille” barn som er påfallende rolige, sover mye og kan ha en noe treg motorisk utvikling. Da hjelper mt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå