Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvordan vet dere at hun lider av noen sykdommer? Kan hende hun bare er full, rusa og frekk i kjeften.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hun er mer enn frekk i kjeften. Hvis hun er rusa på noe, så er det også en sykdom.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 hvis det er narkomani du mener, så er det en sykdom ja, men den har hun skaffet seg helt selv. Så hvis det er det ho er , så er det ikke rettferdig at ho skal slenge så mye dritt til andre. Ikke deres feil at ho tar dårlige valg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ja, hun våknet nok opp en dag, og sa til seg selv: Jeg tror jeg vil bli narkoman! Og så gikk hun glad og lykkelig ut i verden og ble det. Selvfølgelig har hun ingen rett til å plage og slenge dritt til andre, men hun har det tydelig ikke godt med seg selv når hun oppfører seg sånn. Kan du si med sikkerhet at hun IKKE er psykisk syk? Det er uansett feil å legge ut en film av henne på YouTube. Det er faktisk litt patetisk gjort, og sier ikke så lite om personen som har lagt det ut.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vet ikke hva som feiler ho jeg, men noe var det værtfall.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Noe var det, enig. Det burde ikke ha vært filmet.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 hun er da verken rusa eller narkoman, hun ber bussmannen ta en narkotika pille, det er det da ingen narkomaner som sier.. det finnes da ingenting som heter det, hun sier hun har erfaring med sånne, ja hun har vært innlagt psykriatisk.. det er da helt tydelig
Holly❄️ Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 syns det er dårlig at dere snakker om meg her altså.. var vel nok med at dere lo av meg på bussen!! moahaha...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 en kompis av meg som har filma det.. han driver å lager en serie med masse sånne filmer av gale kjerringer som tar helt av offentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå