CB-BabyBoy Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har sett her nå at det er en del som ikke har ryggrad nok til å vise nicket sitt når de slenger dritt. Noen som er med på en kampanje for å fjerne anonymknappen her inne? Jeg ser jo på innleggene at de fleste er rimelig uskyldige, så har vi egentlig behov for den knappen? Det finnes egne forum her inne hvor man kan være anonym som ikke er krangle, laget spes for de som har ting de ønsker å ta opp uten å vise nick. Egentlig burde man jo bare le av disse trolla, de kan da umulig ha mye til liv
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 JA!! De anonyme drittungene her ingenting her å gjøre!! Hvis det er så innmari traumatisk at folk i byen kan kjenne deg igjen pga nicket, så får du skaffe deg et anonymt nick da!! aaaargh...........
Frk Påske Overtid Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg syns det er helt greit at man velger å være anonym hvis man skal spørre om intime ting etc... men feigt hvis man bare skal være anonym når man slenger dritt... Har blandt annet lagt merke til en anonym som slenger dritt om alle som er sykemeldte, eller den anonyme som svarte på innlegget om tilrettelegging... Det går ann å være høflig, og hvis man ikke klarer det så kan man vel bare la være å skrive noe...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hva med bare å overse dem? Nå er det sånn at mange her inne har kjente som vet nicket deres og som da ikke kan stille enkelte spørsmål hvis anonymknappen blir borte, disse anonyme som ikke klarer å si noe fint er jo bare hormonelle gravide ute etter reaksjoner. Ikke bry dere!!! Jeg har det sånn ofte, i et humør der jeg er ute etter å skape reaksjoner, hormoner! Men jeg lufter de ikke her inne blant fremmede, slik som noen gjør. Men la oss nå ikke la dem ødelegge tryggheten med en anonymknapp for de som virkelig trenger en til et vanskelig tema!!?
mamiladi Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Synes det hadde blitt ganske bra igjen jeg :-D Ei tid før jul eller noe sånn var det jo helt ekstremt mye drittslenging fra anonyme. Da måtte jeg rett og slett ta en pause fra hele bim. Men nå er jeg glad og fornøyd her inne igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor kan ikke anonyme få være anonyme når de skal slenge dritt?? Må alt være rosenrødt her eller?? Kan ikke jeg være uenig i det dere mener?? Man kan være like anonym med nick, om man ikke har skrevet noe på profilen sin, så hva er problemet?
Frk Påske Overtid Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Åhh, herregud... Har du et så stort behov for å slenge dritt da?? Håper det er hormonene dine som tar av, og ikke at du er så sinna som person hele tiden...
Mininni Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikke lagt spesielt merke til noe, men kanskje jeg ikke har vært på de rette trådene....jeg er til en viss grad enig i at det er litt overdreven bruk av anonymknappen her, mange spørsmål som er uskyldige nok og ingen grunn til å være anonym, men hva med de som er mer forsiktige enn andre - de må jo også få stille spørsmålene sine anonymt hvis de føler for det. Og det er i grunnen det samme for meg om man bruker nick eller ikke - jeg kjenner dem jo ikke uansett. Drittslenging MED nick er jo i og for seg nesten like anonymt. Ved å fjerne anonymknappen overalt tror jeg man oppnår at mange ikke vil poste spørsmålene sine lenger, og kanskje ikke heller vil svare på ting andre spør om. Så lenge ikke problemet er større enn det er nå, så synes jeg vi kan la det være som det er. Jeg bruker den knappen svært lite selv, men synes det må være opp til den enkelte. Man har ulike grenser for hva man synes det er pinlig å spørre om.
CB-BabyBoy Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Hehe du mener seriøst at det å ikke være enig rettferdiggjør å skrive noe sånt som "du fortjener en jævlig fødsel" og sånne ting?? Om du ikke er enig i noe, så skriv det da, men ha ryggrad nok til å vise nicket ditt og stå for meninga, er ikke noe værre enn det. Og hva i huleste har det med at alt ikke er rosenrødt hele tiden? De gærne har det godt ja
*Hufsa-mamma* Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Så lenge det er bare jenter/damer her inne så kommer det bestandig til å være noen som ikke klarer å la være å slenge dritt tror jeg...bestandig noen som enten blir missundelig for at man har det bra eller gleder seg over en ting...eller noen som mener de er så smarte at de slenger med leppa over ett spm. i stede for å svare...som anonym her lenger opp sier...er jo bare å ha en annonym side så kan de jo bare fortsette...å fjerne anonym knappen blir nok bortkastet...vi får bare trøste oss med at de som slenger dritt er ofte de som sliter...kansje vi rett og slett skal syntes synd på de??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå