Gå til innhold

er det utroskap?? litt langt


Anbefalte innlegg

Skrevet

på lørdag skulle samboeren bare en tur ut med gutta på jobben. i og med at han har hatt et problem med kokain sjekket jeg mobilen hans på tirsdag for å sjekke om han hadde kontaktet noen for å få tak i på lørdag. det jeg da fant var en del meldinger på mobilen han fra en gammel eks. leste over meldingene han hadde sendt og motatt. fant da ut at det første meldingen han sendte til henne var fem min etter at jeg hadde kjørt han til toget. han spurte om hun hadde noen planer for kvelden og om de skulle møtes. deretter inviterte han henne til hotellet som kompisene skulle forse. vet at det var kompiser fra jobben der og for jeg kjørte tre av dem.

det som gjør det så mistenkelig er at han sa at det ikke passet seg at jeg var med siden det liksom bare var gutta som skulle ut. men hvorfor i helvete inviterer han hun da??? og med masse kos og klem på alle meldingene, og at det hadde vært kos om hun hadde kommet.

gikk da inn på facebooken hans for å sjekke om det hadde pågått lenge. fant da ut at de har skrevet en stund med hverandre og planlagt å møtes en dag. og hver melding fra han startet med "hei vennen" eller "går det bra vennen". og når jeg skrev det til folk før jeg møtte han FLØRTET jeg.

ble fly forbannet og fortalte han det jeg hadde funnet ut. han sa da at han trodde det ikke var nor problem for meg siden de bare var venner, og hun var en gammel venninne av meg. men da kunne han da for faen ha sagt at hen skulle møte henne da. og han sa at grunnen til at han inviterte henne var fordi en kompis på jobben han liksom hadde spurt om han hadde noen single venninner. og at hun aldri kom på hotellet og at de bre hadde tatt en pils sammen ute.

men jeg vet ikke om jeg tror på han. hvis det ikke var noe ville han jo ha fortalt meg at han hadde planer om å møtes en dag, og han kunne jo ha sagt til meg på søndag at han hadde møtt henne. tror ikke at de hadde sex i og med at alle kameratene han var på hotellrommet, men jeg mener fortsatt at det er utroskap når han møter ei annen bak min rygg.

 

er jeg bare paranoid eller er det noe i det??

 

trenger svar. skal i navnefest med henne snart fordi hun er kusina til svigerinna til samboeren.

er redd for at de skal flørte heftig der foran meg og at jeg må bli hjemme med ungen fordi de "bare" skal ta en pils.

 

men tør ikke gjøre det slutt eller ikke bli med for da kan det hende at det blir mer enn bare flørting.

 

takk for tolmodigheten

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil betrakte det som utroskap. Han sier til deg at han skal ut med gutta, og sier du ikke kan bli med, for så å møte denne kvinnen. Jeg hadde aldri godtatt noe sånt.

 

Skjønner du lurer, men du skal ikke lure på om de har hatt sex eller ikke. Har han hatt det, ville jeg slengt han på dør med en gang. Han møter en annen bak din rygg, er ikke ærlig, det holder mer enn nok for mitt vedkommende. For å si det sånn, det er heller ikke HANS oppgave å "skaffe damer til sine single kompiser". Synes det hele virker litt for tilfeldig...! Men kommer jo an på om hun er venninne med dem og, uansett, han gikk bak din rygg og løy!

 

Som sagt, hadde ikke godtatt det selv. Spør han ut en gang for alle,- og hvis han så mye som tviler, ville jeg revurdert hele forholdet.. Men det er meg, da!

Skrevet

de andre visste ikke hvem hun var og har aldri møtt henne.

 

tusen takk for svar.

 

er litt redd for å gå fra han også, men tanke på lille gutten vår. og jeg er redd for at de skal møtes flere ganger og sånn hvis jeg gjør det. da kommer jeg aldri til å komme over det.

Skrevet

Er det Utroskap når han møter noen bak din rygg? Ja da er det virkelig mange som er utro her i verden.

Tror kanskje dere trenger og snakke ordentlig sammen, kan være en god ide.

Meldinger og facebook kan lett missforståes fra en "utenforstående", og når du er litt sur fra før av kan du fort lage dine egene historier oppe i hode ditt, er ikke sikkert det samsvarer med virkeligheten.

Kan du ikke ta en tlf til denne venninnen din da?

Kjæresten din må få lov tl å ha venninner uten at du skal klikke for det, kanskje grunnen til at han holdt det skjult for deg er pga måten du reagerer på?

 

Og du tør ikke gjøre det slutt? herregud, voks opp jente, du kan ikke styre han, og hvis han har i det hele tatt går bak din rygg og faktisk er utro, så er han ikke noe og samle på...

 

Skrevet

Jeg ville ikke tatt det som utroskap. Men heler som et varsel om at nå bør man gjøre noe sammen som et par og ikke som familie/foreldre.

Å skrive "hei vennen" osv er i mine øyne ikke så farlig, men det har med å gjøre at jeg skriver det til nesten alle. Ta en lang prat med samboeren din, både om frykten din for at han skal bruke kokain igjen (den må være der siden du følte at du kunne sjekke mobilen hans) og hvordan du ser på meldingene han har sendt med denne x`en og det at han møter henne uten å nevne det til deg.

 

I navnefesten dere alle skal på behandler du henne normalt og om du føler behov for å være sikker på at samboeren din blir med hjem sørg for at dere har en avtale om noe etter navnefesten. Konkrete planer gjør det vanskeligere å ta en impulsiv øl!

Skrevet

Det er nettop fordi han holdt det skjult at jeg ble sur. hun er/var en god venninne av meg også. og jeg mener at hvis det ikke var noen baktanker med det så hadde det ikke vært noe problem å bare nevne det for meg at de hadde planer om å møtes en dag og ta en pils.

det som får meg til å lure er fordi han var så fast bestemt på at jeg ikke kunne være med fordi det var en guttetur, men han inviterer henne fem minutter etter at han hadde gått på toget.

han har mange venninner og han nevner det for meg når han skal møte de, så hva var problemet med å nevne det for meg denne gangen hvis det ikke betydde noe???

Skrevet

Tror ikke jeg ville kaldt det utroskap nei, men hadde nok blitt forbanna jeg også.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Ikke utroskap, men fy fillern så dårlig gjort.

Jeg ville så absolutt snakket med ham og vurdert å gjøre det slutt om samtalen ikke gikk så bra.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Altså...dette kan bety så mangt. På den ene sida kan det hende at samboeren din elsker deg kjempemye, men har lyst til å henge litt med eksen sin fordi hun er grei å henge med. Men han vil ikke såre deg (kanskje du hadde blitt såra av å høre at han og hun skulle møtes) så han unnlot å fortelle deg om henne for han skulle jo bare henge med henne som en kompis. Så da blei det til at han måtte komme med en hvit løgn om at det bare blei han og gutta. Det er jo ikke utroskap, men et forsøk på å gjøre det han tror det er det beste for deg. Men på en annen side kan det f.eks. være det værst tenkelige...han elsker henne, og har løyet til deg bevisst for å skjule dette, og de hadde seg på hotellet. Og det er jo utroskap.

 

Jeg aner jo ikke hva som er sannheten, men jeg antar at det ikke er så ille som det sistnevnte for da hadde han nok sletta meldingene for å skjule alle spor. Men tanken bak var kanskje ikke så god som i det første eksempelet uten at det betyr at han ikke elsker deg. For det finnes mange (menn, som regel) som ikke tenker helt over ting, så jeg tror faktisk dette har skjedd mange bare damene oppdager det ikke fordi de ikke sjekker mobilen. Men du gjorde det, og da er det svært viktig at dere holder en åpen dialog slik at du vet at han er til å stole på!

 

Det positive opp i det her er vel at han ikke har tatt noe kokain, så det er i alle fall noe!

 

Skjønner at dette ikke er en enkel situasjon, men håper det ikke blir noe værre enn dette. Hvis han finner på å flørte med henne så sier det seg selv at han ikke er noe å beholde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...