Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 "Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym." Hvorfor er det alltid de anonyme som skal bli hakket på her?? Man har faktisk lov å signere med anonym på dette forumet, det er ikke alle som ønsker å signere med nick da de er aktive på andre forum og ikke ønsker å bli gjenkjent på krangle Det er sjelden jeg ser noen av de faste nickene her på andre steder og ja, jeg er en ivrig bruker av BIM så ikke gidd en gang å krangle på det!!! Hva var det som sto i et innlegg her?? "..og anonyme ikke gidd å svare, for her signerer vi med nick, anonyme bitches... " eller noe sånt. Vet ikke hvem som er bitches her jeg??? Bedøm selv! Hilsen anonym, som ønsker å bruke kranglesiden for det den er laget for!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Du har nok dem som har opprettet egen bruker som bare holder seg på kranglesiden eller eventuelle andre sider for å egle osv. Derfor de bruker nicket sitt, tror jeg da! Ingenting jeg egentlig vet...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Det er bare så ufattelig barnslig å bruke denne siden for å slenge dritt, er fullstendig enig med deg Renate&gabriel.. Det skal liksom ikke være rom for at folk som har noe saklig å komme med skal få bruke siden.. om du skjønner...
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Helt enig! Men det finnes altfor mange som gjør det, som er direkte stygge med andre her inne, og det synes jeg er utrolig unødvendig.. Men det er vel gjerne folk som ikke har noe bedre å gjøre på?
Smånetta 14.mai Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Når anonyme går til personangrep på folk som sigenerer med nick og samtidig utelukker den (utrolig barnslige, ufine og usaklige) muligeheten for andre, fordi man aldri vet hvem man snakker med, er det grunn til å "hakke" på anonyme. Å føre en diskusjon der en drøss anonyme er med slik at man ikke vet hvem man svarer og hvem som mener hva fordi Anononym kl 15:38 og Anonym 15:41 kan være samme eller ikke samme pers, er innmari irriterende og kjedelig. At folk ikke gidder å avsløre nicket sitt når de kommer med en sterk mening, er litt feigt. Å kalle noen bitches uansett om det er med eller uten nick, er tullete. På den annen side har de som bruker Anonymknappen allerde fremmedgjort seg selv og dermed ufarliggjort kritikken fra andre, da de ikke vet hvem de kritiserer...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Mener bestemt at det har vært opptil flere "kampanjer" mot folk som BRUKER nick her inne....uten å nevne navn. Underveis har en del erklært i kampens hete at "nå kommer jeg aldri hit igjen" og så de forlot vårt vakre forum. Hvorvidt det var en god eller dårlig beslutning skal ikke jeg avgjøre. Det er alltid synd når noen tar det personlig at noen tar til motmæle. Spesielt når vi vet hvilket forum dette er, og hvilke forutsetninger som ligger til grunn for å delta. Her inne passer det dårlig å være hårsår - for uansett hvor overbevist du er om at du har rett, kan du ta deg en faen på at noen er høyst uenig med deg. Og det får du garantert høre. Men det er jo det som er hele moroa! Jeg har stor respekt for damene som signerer med nickene sine her inne, tar imot dritt, utstår drittkasting, og likevel fortsetter å komme dag etter dag. You go girls!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Vi får gå foran som gode eksempler og vise at det er ikke farlig å signere med nick - om noen skulle sende et par surmagede PM, så er ikke det noe jeg blir liggende søvnløs for. Men overaktiv blære - DEN bidrar mer enn gjerne til søvnløshet. *Why, oh WHY ME???*
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Veldig kloke og velformulerte innlegg, lillemartemamma og Zoulfire!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Nå har jeg ikke akkurat hengt ut noen som bruker nicket sitt, tror du må lese innlegget mitt litt mer nøye. Jeg er på ingen som helst på interessert i angripe eller kritisere noen som signerer med nick, det er flott at folk velger å gjøre det. Det jeg mener er at dersom en bruker av BIM ønsker å være anonym må h*n få lov til det uten å "hetses" for dette.. Er det så vanskelig å forstå? Nå er ikke jeg en av de som pleier å legge ut så mange innlegg på krangle, men når jeg først gjør det er det fordi jeg er sur eller lei meg, og da snakker jeg rett fra levra. Jeg vet at en del av mine venninner også er brukere av BIM og noen ganger ønsker jeg rett og slett ikke å bli gjenkjent... HI.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Det var ikke deg mitt innlegg var rettet mot, heller mot en liten skare av anonyme OG nick-innehavere som går løs på enkeltmedlemmer her som er så "frekke" å stikke hodet frem. De mest usaklige angrepene er rettet mot en liten gruppe skribenter her, og 99 % er signert med.....nettopp, anonym. Men vi lever i et demokrati, og folk må få lov til å uttrykke seg anonymt om de ønsker, selv om åpenhet er ønskelig. Har forståelse for at du ikke vil bli gjenkjent, men kanskje dine venninner hadde hatt godt av å se en annen side av deg? Det er jo greit å vise verden at man har temperament Hilsen den stort sett blide og nesten omgjengelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå