wirre;o) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 For oss har det vært slik at hun har vært forkjølet og hatt feber og da har tennene kommet.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 kevin hadde ikke feber.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Min sønn har fått tenner i forbindelse med sykdom og feber. Tror tenner kom pga feber, ikke feber pga tenner.
mams i april Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Kan man få feber og oppkast pga tannfrembrudd ??! eller bare tilfeldigvis samtidig ? .Alt på en gang her i gården..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Har hatt økt temperatur rundt tannfrembrudd, dvs. 37.6-37,8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå