Gå til innhold

Nå er jeg så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykmeldt siden november og har ikke termin før om en måned. Og nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal ta meg til om dagene. Kan ikke gå tur og å stå lenge er heller ikke så veldig aktuelt, så det er ikke mye husarbeid jeg orker.

Skjønner ikke hva jeg skal fylle de neste ukene med.. grr... må bare lette litt på trykket. Synes så synd på meg selv nå...orker jo ingenting..Alt gjør vondt.

Lei av tv, lei av alt..

Ja, ja får håpe det blir en bedre dag i morgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært fullstendig sykemeldt siden midten av september jeg da..........

termin om 2 uker....

så du er ikke den eneste som er lei for å si det sånn....

Skrevet

Vært stort sett fullt sykmeldt siden uke 8 - er nå i 29..... skjønner hva dere snakker om!

Gjør det lille jeg kan få gjort og bruker telefonen, tv-en og nettet som underholdning.

Har i lange perioder vært så dårlig at jeg knapt har orket det heller.... (tv har stort sett gått bra, men radioen fungerer også.....)

Nå har jeg blitt så "sprek" at jeg faktisk har begynt å strikke babyteppe for å ha noe å gjøre når jeg ser på tv.

Jeg for min del passer på å holde dag og natt adskilt. Dusjer og kler på meg hver morgen for så å legge meg på sofaen om jeg ikke er gangbar etter frokost. Det er helt nødvendig for meg for å ikke ødelegge helsa ytterligere (er ikke bare svangerskapskomplikasjoner på meg....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...