1+1=2+1+x Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vesla sier ikke annet enn "Jah!" ... hun er 7. mnd. Bør jeg være urolig? Fikk følelsen av at alle andre snakker litt mer, sier "mamma" og sånn.
Milla-baby Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Gutten min er bare 5 mnd. Men du trenger absolutt ikke være urolig enda! Har mangen venner og søsken med barn over 7 mnd. og de har ikke beg.å si noe særlig før de var rundt 1 år. ;o)
Bruble Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 uuuhhh... poden her på 7 mnd "snakker" mye, men da i form av vill babling og mange lyder.. han har ikke sagt et eneste rent ord. Eneste som minner om 'mamma' er når jeg er for treig med å komme med nattpuppen.. da får jeg høre *mamamamamamamamma' i en sutrete tone. Ingen av de ungene på samme alder som vi kjenner snakker heller...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Du bør absolutt ikke være bekymret!! Er vel ytterst får som sier rene ord med mening før de er 1 år!!
1+1=2+1+x Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Takk for det. Fikk bare inntrykk av at dette var noe 'alle' kunne jeg... Men nå er jeg beroliget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå