kaalrot Høygravid!:) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Men ser de har tilbud på madrasser i dagene fremover.. noen som vet om de selger madrass til sprinkelseng, og i tilfelle hvordan kvaliteten på den/de er? Er litt skeptisk til jysk pga møbler vi har handlet der tidligere og vil gjerne ha en god madrass til vår baby! La inn et innlegg om barnemadrasser i går også og skal slutte å mase om det heretter;)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 søsteren min jobba på jysk tidligere. i madrassavd. Hun kunne fortelle meg at madrassene dere er utmerket i kvalitet. På lik høyde med Jensen, Svane o.l. Møblene som selges der er ikke god kvalitet. det har vel de fleste merket. men madrassene og sengene er veldig gode. En annen ting er jo servicen der. absolutt ikke god og derfor min søster sluttet. så jeg går god for de madrassene:) løp og kjøp!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Har madrass til sprinkelseng fra jysk å den fungerer utmerket.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Her har vi madrass til senga til babyen fra jysk. jeg er en av de som elsker jysk.. minus møbelene:) har sååå mye fra jysk .. er mye stilig der Måtte bare rose de litt og. Selvom alle juskene jeg har vært i er rotete og jævlige (særlig de i oslo) er den her hvor jeg bor super
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 jeg har madrass fra jysk sånn alla tempur. den former seg etter kroppen til barnet. suuuper god
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Nå skal vel strengttalt spebarn ikke ha madrasser som former seg etter kroppen. De skal ligge "hardt" , ikke hardt men du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå