mammalea med to i magen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Va hos legen i dag å han sku ta ultra. Så at legen blei litt rar, har tross alt hatt samme lege i 24 år. D ende me at han trudde han fant to foster... Han sendte mæ videre på sykhuset på kvinneklinikken før innvendig ul, å joda dær va 2 små som sprella vilt.... E væl 10 uka, så termin e satt te 8 september. Træng mange gode råd å oppmuntring. E fullstendi i sjokk. Skreik hele veien fra legen te sykhuset, men d går litt bedre nu. Skjønna d egentli ikke enda. Trur æ har en million tanka å spørsmål, men får d ikke ut. Kommer væl etter kvært...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med to spirer Skjønner du er i sjokk, men det vil gå så bra! Du vil sikkert glede deg over det når du får vendt deg til tanken. Masse lykke til
Marengs Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 :-) Gratulerer, så heldig du er! Bruk litt tid på dette, snakk med pappa`en til frøene dine og vennene dine så du venner deg på tanken. Det er jo helt fantastisk! :-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 oi, gratulere:) Tvillinger i slekta? D har eg mange av og grue meg t ultralyd for å se om d e flere der inne..Men eg har lenge igjen eg. bare 4+1 nå
Miss Misantrop Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer! Ja fortell om det er flere tvillinger I slekten! To sma paa en gang blir supert. Sikkert slitsomt men supert.
babygullz <3 vilde Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde blitt kjeeeempelykkelig om d hadde vært 2 inni meg=) Dobbel velsignelse=) Skjønner at du er sjokka da, men d går over=) gled deg=)
mammalea med to i magen Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 takker før d. Joda vi har tvillinga i massevis vis d sæ. Morfaren min og morfaren te mannen min har tvillinger i søskenflokken sin. Har hørt at d ska gå i kvær 3 ledd så da stem d væl. E overhode ikke inne på d me tvillinga. Alt e heilt nytt. Føl mæ som førstegangsfødenden igjæn, bare enda meir usikker på ka æ går te.
mammalea med to i magen Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2008 joda æ blir nok d når d værste sjokket har lagt sæ. Ska bynn å sammel infomasjon å forhåpentligvis få nån gode råd, så ser æ nok litt anderledes på d etter kvært. Veit jo før ei enorm lykke d va å få den første, blir væl kansje dobbel lykke denne gangen
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer! For en fantastisk overraskelse! Jeg forstår likevel at sjokket må ha vært stort. Det tar sikkert litt tid å venne seg til tanken på det. Så dere har ett barn fra før? Jeg misunner deg faktisk veldig, og ville ha gitt mye for å kunne få tvillinger, selv om det sikkert er slitsomt i begynnelsen. Har du hatt ekstra mye symptomer denne gangen? Så morsomt! Gratulerer igjen!
Fomle84 Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Så kjekt : ) Gratulerer så mye : ) Skulle gjerne hatt tvillinger i min mage, men d er nok bare en der : )
babysjuk82 Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Oj,gratulere:-) eg sitt og har angst for om d e to.vet ærli talt ik ka eg gjør hvis d er 2.eg har mye tvillinga i slekta,og d har barnefar også.nej æ ska nok bare ha en.nok og bli alene m 4 unger:-)
mammalea med to i magen Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2008 Humøret har vært skikkeli på tur me berg og dal-banen i dag. Har vært fra bunn te topp fleire ganga. Sånn som æ har d nu så kan æ faktisk ha gjort mye før at der bare ska vær en. Fleipa me d på sykhuset at æ gikk ikke før han bare fant en... Hovedgrunnen te at æ ser litt svart på dette e mi egen helse. Har 6 prolapsa i ryggen, å har hold på å krangla me trygdekontor å aetat i 7 år. Nu hadde æ utsikt te å mulig få 60 % midlertidig uføretrygd, men d spør nu. Har vært i en attføringsbedrift i 16 mnd på arbeidsutprøving. Klar ikke å jobb mer enn ca 16-18 tima i uka. Men som mannen min si, d går nok på et vis. Å d gjør nok d. Har en sønn på 3 år og i det svangerskapet hadde æ ingen problema, kvalme eller nåkka. Va ikke syk men han før den dagen fødseln starta. Denne gangen har æ vært kvalm og uvæl, vældi sliten å trøtt og litt meir amper.
bratt Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Det er jo fantastisk, jeg har selv to i min mage og se på det som heldig at du fikk UL så tidlig da har du lang tid og forberede deg på at det er 2 der inne:) Jeg er i uke 13 og såg mine 2 i dag, helt utrolig nydelig og de spratt rundt der inne. Nyt det og dobbel glede og et svangerskap:)
mammalea med to i magen Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2008 ja æ træng nok all den tida æ kan få. Æ syns d va heilt himmelsk å gå gravid, har aldri før følt mæ så væl som æ gjor de 9 månan. E en av de fineste opplevelsan æ har hatt. Ingenting kan topp sæ me når æ fikk sønnen min, men d va fantastisk å gå gravid. Me han viste vi ikke kjønnet, d ville vi ikke. Denne gangen ska vi vite d. E mye mer som må planlegges me 2... Da e du bare 3 uka før mæ, blir nesten likt
Makko med to små gutter Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 uff det hørest ikke greit ut å skulle ha tvillliger med 6 prolapser i ryggen! Snakk med legen din om det, regner med at du ganske fort skal bli 100% sjukmeldt (selvom det kanskje ikke er drømmen heller). Jeg er så dårlig at jeg kunne nesten tenkt meg at det var to der inne, så slapp jeg med et svangerskap... men det er bare en sprellemann der inne :-) Lykke til med to spirer!
mammalea med to i magen Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. februar 2008 takk for d. Nei, e nok ikke en ønske-situasjon å bli tidlig sykemeldt. Sku så gjærne ha fått gjort mæ færdi me attføringsplanen, å den vara ut august... Men, men må væl bare prøv å gjør d beste ut av d....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå