Bebis120408+150511 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 har masse nytt tøy jeg tenkte jeg kunne vaske og stryke før nurket kommer..Men har endel rosa og hvitt.. burde jeg skille på det? Hvitt sammen hvitt og rosa sammen med rosa? Hva med det tøyet som er stripete (hvitt,rødt,beige)? Tas for seg selv?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det som er helt hvitt har jeg tatt for seg selv! :)Det sies jo det at de klærne som har både hvite og farga partier, der skal ikke de farga partiene farge av! Tror jeg tok en separat vask der det var litt sånn klær med både hvitt/farge på!
Bebis120408+150511 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 ok.takker for det! første maskin er i gang;)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har vasket hvitt og rosa sammen. Det har ikke farget over. Men rødt må du ikke vaske sammen med hvitt. Om du ikke vil ha alt rosa da. Lønner seg og følge vaskeanvisningen når det gjelder grader. Ellers kan fargene skli over i hverandre på plagg som er f.eks er hvitt og rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå