Gå til innhold

Litt gretten nå..2. kontroll..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spør legen meg om noen ting-som f.eks hvor jeg vil ha fødeplass. greit nok-det kan jeg opplyse om selv, men han skal jo spørre om sånt!! Og når jeg sier fra at jeg har kjent liv (er femtegangs) får jeg bare til svar at " nei, det tror jeg nok ikke-det er umulig"..Faen, er det han eller jeg som går gravid??? dessuten er han så sløv at jeg mistenker ham for å knaske piller...heretter blir det kun jordmorkontroller..skuffa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift lege! Han der hørtes helt teit ut...

Skrevet

Tror ikke han er helt god...han har hatt meg under de to siste svangerskapene også, og var vel omtrent like dott der..men om det er snakk om å få reseptbelagte medisiner, er det ikke noe problem-da skriver han ut omtrent før man får sagt ferdig det man skal..mente det var en god ide å bruke cosylan hostesaft-som det er en god dose morfin i, når jeg gikk med vesla...blir aktuelt å bytte fastlege nå gitt..har jo på følelsen av at jeg gambler med både meg og Lille Frø.

Skrevet

Det er kjempeenkelt å skifte fastlege, du gjør det på nav.no

 

:-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...