♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har vært superskeptisk til det hele tiden, men har laget en profil nå da... Andre som er skeptisk eller? Virker som om "alle" er der...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er der, og har vært der snart et år:o). Helt greit i og med at man kan endre på instillingene slik at KUN venner/bekjente kommer inn på profilen din.
Muffinsmamma Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 jeg var der inne, men det er totalt meningslöst... jeg ble bare drittlei og syns det hele er noe stort amerikansk tull. slettet all info og byttet navn og deaktiverte kontoen(man kan ikke slette en konto på facebook.. bare en sånn sak er jo litt scary!!)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Synes det er gøy. Har fått gjenopptatt kontakten med mange:-) også en lettvint måte å holde kontakten med de utover de aller nærmeste.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2008 Er jo nettopp det! Også var det jo så masse negativt om det i media... Men nå har jeg ikke bilder eller noe spesiellt med info der da... Var mest for å se hva det egentlig var.Hmmm
mei&mi + marcus :) Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 jepp! jeg er... Ska vi være venner?? hehe.. har jo mailadr. din..
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor er du så skeptisk? Du kan jo selv kontrollere innholdet og hva som er tilgjengelig. Legger ikke ut bilder, lite er tilgjengelig for andre enn mine venner. Andre trenger ikke se hvem du er venner med engang. For min del har det vært supert. Fått kontakt med mange jeg studerte og voks opp sammen med i utlandet. Det var før e-post og jeg har et navn som er enkelt å finne på fjesboka:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2008 Bare å legge til=) Vet ikke hvordan man gjør det... hehe "Litt" fersk=P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2008 Sikkert pga alt negativ media har sagt om facebook. Og jeg er enda skeptisk! men som du også sier: nå har jeg funnet ut at man kan jo begrense veldig mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå