Gå til innhold

Røde dager under permisjon, hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juledager, påskedager, andre offentlige røde dager, skal man telle dem med, eller utelate dem når man regner ut hvor lang permisjonen blir (leter etter nøyaktige dagen jeg skal tilbake på jobb i 2009...heheh...JA, jeg er tidlig ute!) *flire*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det regner jeg med... Man får betalt for de som faller på ukedager.. Så da er nok de medregna i permisjon også...

Skrevet

Stemme det da?? Var ganske sikker på at vi ikke får betalt for helligdager av NAV jeg... Men tror uansett at de er medregnet i permisjonen altså.

Skrevet

Permisjonen går jo på uker ikke dager...

Skrevet

Man får betalt mandag-fredag uavhengig av rød dag eller ikke :o)

Skrevet

SIKKER på at man får betalt for helligdagene av NAV?

Jeg fikk nemlig veldig lite penger i desember selv om det er 31 dager og det var halv skatt. Fikk det vanlige jeg pleier å få, da med bare halv skatt. Så jeg TROR man ikke fåt betalt for dem, men de teller.

Skrevet

Ja det er jeg sikker på 2 lykketroll:)

For det første ringte jeg å spurte, og for det 2. fikk jeg betalt for jula:) Men kun for de røde dagene som falt på mandag til fredag..

Skrevet

Hei du:-)

Tenk at du har kommet så langt allerede:-) Du teller bare ukene fra den datoen du går ut i permisjon og framover. Spiller ingen trille om det er røde dager eller vanlige dager, jul, påske eller hva som helst, permisjonen telles i uker.

Skrevet

Med meg betalte ikke NAV de rød dagene, men arbeidsplassen.

Skrevet

Du fpr nok ikke helligdagstillegget for alle dagene hvis lederen din er litt våken. Det skal nemlig regnes F3 dager på deg som på alle andre. De plasseres jo på røde dager. Blir det noen rødedager igjen da får du tillegg for disse. Alle dager telles med i permsjonen. En uke er en uke uansett innhold

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg fikk mindre penger i påskemnd siden det er hele 4 helligdager der. Så jeg tror ike man får betalt for hellig dager og jeg tror man må regne med dagene ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...