*månestråle* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Veeldig mange tegn på at TR er på vei.. 99 % sikker på at det ikke har klaffet. Er jo bare 3 pp, men hadde en ma i oktober/november så det føles ut som vi har holdt på myye lenger. Er litt lei av alt nå, grått og trist ute, utrolig lei av jobben.. og ja TR på vei. Sorry...måtte bare sippe litt.. skikkelig kjip dag..
tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 det er lov å være deppa av og til. spesielt når man tror at mensen kommer.. jeg er også litt nedfor for tiden.. men det kommer til å ordne seg. bare ha troen på at ting skal ordne seg, så gjør det som regel det.
*månestråle* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 sant det. skal prøve å tenkte litt mer positivt. satser på at alt ordner seg etterhvert. må slappe av litt mer tror jeg. har stresset, jobbet og grublet altfor mye i det siste. håper på gladere dager for oss begge fremover
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Fikk tr i går, var kjempe deppa..gråt og følte at livet var uretfrdig. er deppa i dag også. Blir jo redd for at noe er gærent med oss også da. Ønsker oss så veldig en liten baby! Men sambo syntes det begynner å bli litt seint på året. er redd han har lyst til å drøye noen mnd nå. jeg er selv føtt i desember, og har alltid sakt at jeg aldri skal få barn i desember, men så fungerer det ikke som jeg trodde før heller. er ikke bare å bestemme seg for å få barn. jaja.. nå er vi iallefall over i 7 pp.. har liksom mista litt trua :/ godt å få det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå