Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1588728.ece
Pappas fultreffer :) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Det er jo derfor en skal telle ungene HELE tiden. Jeg har selv jobbet i barnehage, og da telte jeg ungene i samling, utenfor barnehagen før vi gikk på tur, underveis på turen, på plassen vi skulle til og når vi var på plass i barnehagen igjen. Hele tiden telling. Jeg hadde blitt så sint på barnehagen jeg at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort!!!!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 At det går ann!!! Jeg hadde tatt min unge UT av den barnehagen. Hva som helst kunne jo ha skjedd..... Mye rare folk som reker rundt..... Uff....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 hadde tatt ungen ut av bhg. og krevd tilbake hver eneste krone jeg hadde betalt!!!!!!!!! sånt skal IKKE skje
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Nå står det jo ikke noe om denne jenta var kommet til barnehagen etter at de var reist på tur, men siden barnehagen kom tilbake og hentet henne, så var hun sikkert glemt. Og da sier jeg bare, stakkars barnehage, om det var min unge. Går ikke an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå