Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt sov tidligere 22-05, fikk mat og sov til 08. så ble han syk i midten av januar, mye tull med mat og søvn. Han er nå frisk igjen, men det er fremdeles rot om natten. Han sovner rundt 21, i natt ville han ha mat kl 24, 02, 04 og 06 før han ville opp 0730. Jeg blir gal, på dagtid spiser han ca hver 3 time, litt oftere på kvelden.

burde jeg satse på at det går seg til, eller tror dere han trenger mer mat? Han er lang og smal, ca 67cm og 6,9kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår var også sånn..sov mer hele natten når hun var mindre..fra ca 4mnd ble det oftere og oftere..begynte med grøt, veit ikke riktig om det hjalp noe særlig..litt kanskje..

nå er hun 5 1/2 mnd og spiser fortsatt 3 ganger pr natt..vi har også drevet m litt tenner innimellom,kan jo være derfor også?...

Skrevet

jeg ammer ikke da, men vi har like gammle barn, jeg beg med maisgrøt når hun var 3,5 mnd synes det har hjulpet litt, gir henne grøt kl.18.30 så er det legging kl.19 hun sover da til kl.08 + + mi er 62cm og 5,5kg. du får prøve deg fram, kanskje du skal prøve å gi barnet smokken om natten i stedet for å gi brystet med en gang, kanskje det sovner igjen uten at du må amme.

Skrevet

Samme styret her, jeg innbiller meg at morsmelken ikke metter lenger. Min er snart 5 mnd, 7,6 kg.

Fikk i han grøt noen dager, det hjalp, men så ville han plutselig ikke ha lebnger, hipp hurra. Så var det tilbake til samme styret. det verste er at jeg begynner å få mindre melk av dette, brystene mine har alltid laget mest melk 2 1/2-3 1/2 time etter forrige måltid, og når det går mindre enn 2 1/2 rekker de ikke fylle seg opp! men prøvde å gi han utpumpet melk fra fryseren i tillegg, han var like herlig sulten etter to-tre timer selv om han sikkert hadde drukket 2 1/2 dl forrige måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...