Gå til innhold

De dummeste argumentene i en debatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Du er mamman så du vet best

2. Du er dum i hode (merk skrivemåten)

3. Har du ikke sett dagsrevyen / VG / Operah?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En masse synsing uten begrunnelse gjør også de fleste argument mindre bærekraftige.

 

 

Skrevet

4. pappan min er stærkere enn pappan din

5. jeg kjenner noen som kjenner naboen til noen som er i nærheten av noen har master i Allmenkunnskap- BASTA

6. Du har pult flere enn meg, (det betyr at du er hore. jeg er ikke stygg eller fæl eller noe, jeg er bare skinnhellig/ relllijøs)

Skrevet

7. Søstra til svigerinna mi kjenner ei som er gift med en lege, og han sier...

Skrevet

Selv synes jeg de fleste argumenter blir dumme når de er fulle av skrivefeil.

Skrevet

Dårli gjort å drite ut folk som ikke er så flinke å formulere seg. Du er teit jollycola

Skrevet

google nicket mitt, anonyme løsfittetøs, og finn alle skrivefeilene mine.

 

Eller sjekk ut fakta: KAN noen ha et snev av ironi? Og dermed forsøke å parodiere??

 

La oss herved fortsette å ignorere de anonyme løstøsene. De kommer aldri med noe konstruktivt likevel...

Skrevet

Har du litt spaltet personlighet eller, jollycola? Eller har du for vane og irettesette deg selv på den måten?

 

Skrevet

"2. Du er dum i hode (merk skrivemåten)"

Jeg har merket meg skrivemåten, men er ikke helt sikker på hvor du vil hen?

Skrevet

Ja, hver dag.

Er forøvrig en av de mer vanlige argumentasjonsmåter i debatter (personangrep, altså....kanskje enda mer vanlig å gjøre det mot andre)

Skrevet

9. Stakkars barna som har deg som mor.

Den er ikke bare usaklig og personlig, men også ufin.

Skrevet

Det beste med nr. 9 er at den fungerer ypperlig som verktøy for båssetting av forfatteren: Sistesortering i kategorien 'håpløs og hodeløs'.

Skrevet

"Det står på Matportalen!"

 

Ai ai, DET er et dumt argument. Drit i hva jordmora di sier, hun har bare vært i yrket i 30 år, hva vet vel HUN? Jeeez..

Skrevet

Argumenter for å ikke å slutte å røyke i svangerskapet:

 

"Moren min røykte under hele svangerskapet da hun ventet meg og jeg er frisk"

 

Like fornuftig som å si at man har kjørt bil 5 ganger uten å ha på seg sikkerhetsbelte og ikke blitt skadet...hvorfor skal man da gidde å ha på sikkerhetsbelte liksom?

 

Argument mot de som ikke liker porno:

 

"Du er bare misunnelig!"

 

Ja det er bare de som lider av komplekser som ikke liker porno, det har ingenting med hvilket verdisyn en har å gjøre.

 

 

Skrevet

sorry, folks. Jeg sier bare : binderstiss, binderstiss...(hvem VIL ha DET, liksom???)

 

 

Skrevet

Er binderstiss et utbredt fenomen blant dagens 30-åringer??

Skrevet

Det hørtes vondt ut...?

Skrevet

Binderstiss, er det en liten en som kan brettes ut til å bli en lang og tynn en?

Skrevet

Hvor gjemmer de binderstissen sin da? *liker ikke helt bildene i hodet*

Skrevet

"Binderstiss" må være det dummeste argumente i en debatt....seriøst. Dere trenger hjelp.

Skrevet

Binderstiss - binderstiss - binderstiss!! *mohahahaha*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...