Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 1. Du er mamman så du vet best 2. Du er dum i hode (merk skrivemåten) 3. Har du ikke sett dagsrevyen / VG / Operah?
Delirium Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 En masse synsing uten begrunnelse gjør også de fleste argument mindre bærekraftige.
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 4. pappan min er stærkere enn pappan din 5. jeg kjenner noen som kjenner naboen til noen som er i nærheten av noen har master i Allmenkunnskap- BASTA 6. Du har pult flere enn meg, (det betyr at du er hore. jeg er ikke stygg eller fæl eller noe, jeg er bare skinnhellig/ relllijøs)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 7. Søstra til svigerinna mi kjenner ei som er gift med en lege, og han sier...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Selv synes jeg de fleste argumenter blir dumme når de er fulle av skrivefeil.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Dårli gjort å drite ut folk som ikke er så flinke å formulere seg. Du er teit jollycola
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 google nicket mitt, anonyme løsfittetøs, og finn alle skrivefeilene mine. Eller sjekk ut fakta: KAN noen ha et snev av ironi? Og dermed forsøke å parodiere?? La oss herved fortsette å ignorere de anonyme løstøsene. De kommer aldri med noe konstruktivt likevel...
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Har du litt spaltet personlighet eller, jollycola? Eller har du for vane og irettesette deg selv på den måten?
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 "2. Du er dum i hode (merk skrivemåten)" Jeg har merket meg skrivemåten, men er ikke helt sikker på hvor du vil hen?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Ja, hver dag. Er forøvrig en av de mer vanlige argumentasjonsmåter i debatter (personangrep, altså....kanskje enda mer vanlig å gjøre det mot andre)
Smånetta 14.mai Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 9. Stakkars barna som har deg som mor. Den er ikke bare usaklig og personlig, men også ufin.
Ikkelektuell Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Det beste med nr. 9 er at den fungerer ypperlig som verktøy for båssetting av forfatteren: Sistesortering i kategorien 'håpløs og hodeløs'.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 "Det står på Matportalen!" Ai ai, DET er et dumt argument. Drit i hva jordmora di sier, hun har bare vært i yrket i 30 år, hva vet vel HUN? Jeeez..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Argumenter for å ikke å slutte å røyke i svangerskapet: "Moren min røykte under hele svangerskapet da hun ventet meg og jeg er frisk" Like fornuftig som å si at man har kjørt bil 5 ganger uten å ha på seg sikkerhetsbelte og ikke blitt skadet...hvorfor skal man da gidde å ha på sikkerhetsbelte liksom? Argument mot de som ikke liker porno: "Du er bare misunnelig!" Ja det er bare de som lider av komplekser som ikke liker porno, det har ingenting med hvilket verdisyn en har å gjøre.
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 sorry, folks. Jeg sier bare : binderstiss, binderstiss...(hvem VIL ha DET, liksom???)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Er binderstiss et utbredt fenomen blant dagens 30-åringer??
Turid Laila Skrevet 7. februar 2008 #20 Skrevet 7. februar 2008 Binderstiss, er det en liten en som kan brettes ut til å bli en lang og tynn en?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #21 Skrevet 7. februar 2008 Hvor gjemmer de binderstissen sin da? *liker ikke helt bildene i hodet*
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 "Binderstiss" må være det dummeste argumente i en debatt....seriøst. Dere trenger hjelp.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Binderstiss - binderstiss - binderstiss!! *mohahahaha*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå