Zikosu og William Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Vil det være rart å feire morsdagen selv om man teknisk sett ikke er mamma enda??Den er jo på søndag og jeg har litt lyst til å kjøpe blomster og bake kake til meg selv og greier...Jeg skal jo tross alt BLI mamma om bare et par mnd...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 jeg hater slike dager, MEN i dag fikk jeg lyst på bløtkake:P hehe så da unnskylder jeg meg med at det er morsdag:P hehehhehehe
mamman t o.a Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 kos deg du,synes nå jeg... er ikke blitt mamma jeg heller,men bf spurte igår om det var noe spess jeg ville ha... sjønte ikke noe jeg... er jo en fin mulighet til og spise kake og få/ta imot blomster:)
Blå + en i magen Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Synes man fortjener blomster og kake, uansett morsdag eller ikke jeg:) Bak i vei
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tenkte på det samme her om dagen. Sa til sambo at vi måtte kjøpe gave til mamma og svigermor, og han spurte: "Å, er det morsdag nå til søndag? Skal du også ha gave?" Håper jeg får, men er usikker på om jeg gjør det. Kanskje jeg skal feire litt da? Synes egentlig det jeg. Er snart 25 uker nå, og det er jo forsåvidt en milepæl for alle sikkert, men jeg føler iallefall at jeg har grunn til å feire. Nå er jeg over det mest kritiske med tanke på hvis ungen kommer for tidlig, i og med at jeg tidligere fikk beskjed om at forhold i livmoren kunne føre til at jeg fødte for tidlig. Tenker at det er fint for oss blivende mødre å feire, jeg. Vi er jo egentlig mødre allerede, for babyen lever i magen vår, og den er avhengig av oss, og vi tar vare på den nå også. Er så stolt over at jeg skal bli mamma og at jeg på en måte er mamma nå også. Så jeg må feire litt:) Ja, feir du:)
Zikosu og William Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 blir ihvertfall kake...baket en idag,for svigers kom på besøk med bursdagsgave til meg (hadde på søndag..) ikke heeeelt bestemt meg ang bukett og greier...får se om jeg orker å busse til byen imorra... må feire meg selv helt alene jeg da... bf jobber like ved førde (vi bor i trondheim) og han kommer ikke hjem før om en uke...tror jeg...uansett så kommer søstra mi m/fam en tur på besøk da,siden de skal i bursdag til niesa til svogeren min...så blir ikke alene neste helg ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå