Gå til innhold

Kynnere, rier, maserier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt regelmessige sammentrekninger hver ettermiddag fra i fire-tiden fra mandag 4.feb,med ti min mellom hver frem til jeg legger meg og etterhvert sovner. Trodde først det var rier men så lenge jeg kan sove er det jo tydeligvis ikke det.. er 2.gangsfødende og hadde termin på tirsdag 5.feb.. Hadde d ikke sånn med første,for da var det rier med en gang som bare ble verre... Lurer på om d er andre som har d sånn eller som vet hva d kan være... Er rimelig klar for å bli ferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg lurer på hvordan det går med deg??

Skrevet

jeg har hatt annenhver dag med regelmessige sammentrekninger i flere uker nå. Er også annengangs, og 1. gang gikk de regelmessige sammentrekninger rimelig fort over til skikkelige rier.

Har termin i dag, så jeg også begynner å bli ganske utålmodig. Er veldig klar for å få litt skikkelig smerte og få ut lilletassen nå..

Jeg regner med og håper veldig at dette er med til å modne, og åpne de første cm, så når det først kommer igang, så er det ikke vondt så lenge før tassen er ute!

Håper det blir fødsel på deg snart.. =) Lykke til!

Skrevet

Har fortsatt sammentrekningene,men ingen fler tegn til fødsel ennå. Går å sjekker om jeg ser noe til slimproppen hele tiden. Begynner å bli gal!!! Føler de er verre for hver dag... vil så gjerne at det skal bli skikkelig vondt og aldri stoppe før lillemann er ute... Ufff,litt klaging her...

Skrevet

Hei hei

Har akkurat samme problemet, og hadde termin 4.feb. Har 3 cm åpning, og slimpropp gikk for 11 dager siden , har småblødd hver dag siden. Da jeg litt frustrert spurte JM om dette, sa hun tørt at du vet at det er ekte rier når du ikke sovner når du har de, og du etterhvert har en baby i armene...

Må nok smøre oss med tålmodighet skjønner jeg:)

masse lykke til ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...