Sommer & sol:-) Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 er egentlig lett å finne på,men når det bare er meg og ungene,da sliter jeg litt mere.. så gi meg noen gode tips damer:-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Koteletter, wokgrønnsaker, og stekte poteter:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 I dag blir det hjemmelaget pizza, sundt skal det være vettu ;-) Hehe... Neida, men godt er det.
ZamZam Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Vi skal ut å spise! (og barna skal ikke være med *jihuuu* Lenge siden sist) Vil du ha noe enkelt og lett. Skrell x ant poteter, del dem i båter, ha på krydder du liker, sleng dem i en ildfast form sammen med noen smørklumper sett i ovnen på 220 grader. (kommer ann på størelsen hvor lang tid det tar før de er stekt 20 min-40 min. ) Del noen tomater å sleng inn sammen med potetene. Ta frem kylling filleter, ha på det krydderet du foretrekker stek dem raskt i panna for så å legge dem oppå potetene. Og la det ligge til potetene er stekt.. 1-2-3 og middag er servert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå