tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 ... man skal teste så mange dager før ikm? kunne man ikke bare vente til mensen skulle kommet og om den er forsinket så teste..? det må jo gå masse penger til tester. er det bare at man blir for spent og ikke klarer å vente? ikke kritikk, bare nysgjerrig=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, helt enig i at man burde vente til mensen er forsinket. Men jeg har ikke sjans til å klare det. Jeg blir så spent og stressa at jeg bare måå teste:P Vet det er teit;)
tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 hehe. det er helt forståelig. har akkurat begynt å prøve selv så jeg skjønner nok hva du mener når jeg kommer inn i dette her:)
monca*84*j12 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 er vanskelig og ikke "bare sjekke"... tok en test i dag, ikm ca søndag.. den var negativ... så da har jeg ikke mye tru på at det har klaffet... alikavell kan jeg jo tenke at, det kan jo hende.. har jo ikke ikm... kan ha vært tidlig!
tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 ja, men hvorfor ikke bare vente et par dager, til du nærmer deg ikm..? jeg tenker sikkert sånn siden jeg er student og ikke altfor god råd=) hadde ikke hatt penger til å kjøpe meg tester hver mnd.. men hvis det tar mange pp før jeg blir gravid kommer sikkert jeg til å bli litt utolmodig selv=)
monca*84*j12 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er student jeg også=) Og nei har ikke råd til og holde på med masse tester... men bare "måtte!" sjekke... første pp, det er jo litt spennende... ikke det at jeg har så mye håp om at det har klaffet riktig enda... menmen.. så nå skal jeg vente til over helgen om ikke tr kommer...
tingeling87 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 ja, er veldig spennende. venter på at kroppen skal normalisere seg etter at jeg måtte avbryte i uke 15 forrige uke.. derfor håper jeg det klaffer tidlig denne gangen. så når kroppen er klar, så skal vi kjøre på det kommer nok samboer til å like. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå