Gå til innhold

Barnehage dro fra 3åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1588728.ece

kjenner jeg får vondt i hele meg når jeg leser slikt...gudene må vite om alt som kunne gådd galt...ingen ting tilsier at en 3åring blir stående på en plass om han blir alene...

hadde kommet til å klikket om barnehagen til ungen min hadde gjort noe slikt...

nærmeste vi kom var at guttungen min klarte å stikke avgårde fra barnehagens område..han var da to år...heldigvis var det noen lærere på barneskolen ved siden av som reagerte da og fikk han tilbake i barnehagen..hvis ikke...

man lar altså barnehagen og de ansatte der ta vare på det mest dyrbare vi eier!! om de lærer ungene å telle,regne,snakke engelsk eller noe slikt driter jeg en lang katta oppi...

men de skal ta vare på barna..være sikkert på at barna har det trygt og godt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er uakspetabelt!

Gud, så sinna jeg hadde vært... Lurer på hvilken grunn de hadde til

at barnet stod der alene egentlig? De skal uansett telle barna når de har kommet seg inn på bussen....

Skrevet

haha visste detta ville skje:) har jobba i denna barnehagen:) hahaha (selvom dette er en uteavdeling) heheh .. er en grunn til at jeg JOBBA der for å si det sånn:)

Skrevet

uheldige tilfeldigheter,er det ikke det dem pleier å skylde på??

de skal ALLTID ha fullstendig kontroll over ungene,spesielt når de er på tur..

er en grunn til at de har et minimun med ansvarlige når de skal på tur..det er fordi at de konstant skal ha kontroll over ALLE ungene..

klarer de ikke dette så må de ansette flere eller droppe å dra på tur...

hvorfor er det egnetlig at barnehagene lar slikt skje gang på gang på gang???

Skrevet

Huff, jeg kan ikke lese sånt jeg. Må bare være naiv og tro at barnehagen tar så godt vare på barna og barnet mitt som overhode mulig. Og det tror jeg også de gjør.

:o/

Skrevet

Dette tilhører heldigvis sjeldenhetene!!

Men det er helt fullstendig uakseptabelt at noe slikt kan skje!! :(

De skal ha opptelling FØR og ETTER barna går på tur! Bussen får ikke dra før man er sikker på at alle er med!!

Hadde klikka i vinkel om jeg hadde vært foreldre og hadde jeg jobba på den barnehagen og spesielt den avdelingen , så tror jeg at jeg hadde skjemtes så forferdelig at jeg hadde sagt opp på dagen!!! :(

Skrevet

Jeg blir helt kvalm av å lese slikt.

Vet ikke helt åssen jeg hadde reagert hadde det vært i vår barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...