Gå til innhold

Da er det bestemt... Går max til den 15.februar! Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 5 dager over termin. Var hos legen og fikk ordnet med time på sykehuset den 15.februar for igangsetting!

Dvs max 8 dager igjen! Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!

Åh, jeg ble plutselig litt optimistisk igjen. Det har vært to-tre tunge dager med forkjølelse og sykt barn hjemme, så dette var en lettelse nå.

Skal være flink å ha planer hver dag frem til neste fredag, slik at tiden går fort. Kanskje jeg kan lage påskekort? En god ide, sier jeg til meg selv i dette øyeblikk ;o)

Håper det går bra med alle dere andre damer der ute ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da å vite at da er det faktisk slutt på graviditeten og du har barnet ditt der...ååååå..jeg åsså vil nå..hehe!!!

Det er bare å prøve å fylle dagene,da går det kjempefort:)

Skrevet

Så bra at du har max 8 dager igjen... spennende tid framfor deg nå... nå kan du virkelig slappe av og nyte dagene :o) gleder meg til det endelig blir min tur, men ennå en stund til....

Skrevet

Så flott!!! Det er jo bare en drøy uke!! Men håper du føder i helgen, sånn at du slår meg!

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Så bra. Du føder nok før den tid skal du se :) Jeg har termin på mandag og kan max gå til ca 25. februar, men håper selvfølgelig at snuppa kommer nå med en gang hehe :)

Skrevet

Rart med den datoen, å vite roer kroppen litt. Men jeg tror det skjer noe før jeg da ;)

Skrevet

Så bra! får jo håpe at det kanskje skjer noe før den tid også, men uansett deilig å se enden på det. Jeg trøster meg med at det idag er max treuker++ igjen siden det er en uke til termin idag......Du får komme på mandag, hvis du fortsatt ikke har født da!!

Skrevet

så heldig du er=)

deilig å ha noe å se frem til..hjelper masse på humøret hvertfall=)

lykke til

Skrevet

Gratulerer!!! Jeg fikk også den gode nyheten idag! Blir igangsetting 15. februar om ikke noe annet har skjedd i mellomtiden, men fikk beskjed på at 95% føder før det, så er skikkelig optimistisk nå! Hadde nesten gitt opp hele greia med barn jeg, virket som om det aldri kom til å skje noe som helst siden jeg ikke kjenner noen kynner, nedpress eller stikkinger. Men det er alltid lys i enden av tunnelen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...