Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er i dag 5 dager over termin. Var hos legen og fikk ordnet med time på sykehuset den 15.februar for igangsetting! Dvs max 8 dager igjen! Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa! Åh, jeg ble plutselig litt optimistisk igjen. Det har vært to-tre tunge dager med forkjølelse og sykt barn hjemme, så dette var en lettelse nå. Skal være flink å ha planer hver dag frem til neste fredag, slik at tiden går fort. Kanskje jeg kan lage påskekort? En god ide, sier jeg til meg selv i dette øyeblikk ;o) Håper det går bra med alle dere andre damer der ute ;o)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Så deilig da å vite at da er det faktisk slutt på graviditeten og du har barnet ditt der...ååååå..jeg åsså vil nå..hehe!!! Det er bare å prøve å fylle dagene,da går det kjempefort:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Så bra at du har max 8 dager igjen... spennende tid framfor deg nå... nå kan du virkelig slappe av og nyte dagene ) gleder meg til det endelig blir min tur, men ennå en stund til....
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Så flott!!! Det er jo bare en drøy uke!! Men håper du føder i helgen, sånn at du slår meg!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Så bra. Du føder nok før den tid skal du se Jeg har termin på mandag og kan max gå til ca 25. februar, men håper selvfølgelig at snuppa kommer nå med en gang hehe
Kakebakesøte Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Rart med den datoen, å vite roer kroppen litt. Men jeg tror det skjer noe før jeg da
nøffemamma Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Så bra! får jo håpe at det kanskje skjer noe før den tid også, men uansett deilig å se enden på det. Jeg trøster meg med at det idag er max treuker++ igjen siden det er en uke til termin idag......Du får komme på mandag, hvis du fortsatt ikke har født da!!
nr 4 er her<3 Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 så heldig du er=) deilig å ha noe å se frem til..hjelper masse på humøret hvertfall=) lykke til
Veronica Mars Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer!!! Jeg fikk også den gode nyheten idag! Blir igangsetting 15. februar om ikke noe annet har skjedd i mellomtiden, men fikk beskjed på at 95% føder før det, så er skikkelig optimistisk nå! Hadde nesten gitt opp hele greia med barn jeg, virket som om det aldri kom til å skje noe som helst siden jeg ikke kjenner noen kynner, nedpress eller stikkinger. Men det er alltid lys i enden av tunnelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå