fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg var på jobbintervju forrige uke, og de sa etter endt intervju at jeg skulle høre fra dem denne uken. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Det jeg lurer på om jeg kan ta kontakt med personen jeg var til intervju og spørre om stillingen er besatt?
frøydis m/ 4 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det ville jeg ha ventet med til mandag hvis du ikke hører noe før den tid. Denne uken er jo ikke over ennå! Lykke til :-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 ja,det hadde jeg gjort. positivt å virke ivrig......
klg,2 boys now:) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ja synes jeg du kan gjøre:)tvi tvi
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg ville ventet met mandag, som ho første her skriver. Uka er jo ikke over ennå! Er for at man skal virke interessert og ivrig, men ikke FOR ivrig. Lykke til!
ZamZam Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 ville ha ventet til mandag, hvis du føler et sterkt behov for å vite så fort som mulig evt ringt i morgen rett før ukeslutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå