Mammaogdu Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Tenkte kanskje det ikke var så bra for babyen med det varme vannet??
mine små alver... Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 joda det går helt fint.Du klarer ikke bade i så varmt vann at det tar skade alikevel=)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Man skal ikke bli overopphetet. Du bør unngå sånn kjempevarmt vann(slik at du sitter og svetter....) Det en bør unngå er boblebad )
knærten71 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ja takk og lov for det. Ligger der hver dag med sterke maserier og priser at vi ikke installerte bare dusj. Man ligger jo der når man skal føde så.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg sitter i boblebadekar 1-2 ganger i uka!! å fytterakkern så godt det er for bekkensmertene mine!! Nå skal det sies det at det boblebadekaret jeg sitter i ikke har sånn skoldesperre som de fleste boblebadekarene har, så da blir det for varmt der bakteriene lever, så da er det helt trygt! Det man skal tenke på er det at man ikke skal bli helt overopphetet og at man ikke må ha en sterk stråle i ryggen! ellers er det bare å kose seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå