Gå til innhold

babygym eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med erfaring med babygym, godt kjøp eller blir den fort uinteressant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøster sa at var det en ting hun anbefalte å kjøpe til en baby så var det dette eller lange en selv.. Poenget er jo at lekene henger over..

og jeg må si at dette har vært en super investering for vår del.. greit nok at det er ikke så alt for mange mnd'ene den er interessang, men de mnd ene den er det så er den bare såååå super..

mine barn har kunnet ligge der i evigheter og bare daske på lekene sine...

(men fra 5-6 mnd så har mine rullet rundt og vil helst ligge på magen så da har jeg pakket den bort)

Skrevet

Jenta mi fikk en til jul... Hun elsker den :) Kan ligge på den en time om gangen hvis hun vil før hun blir lei...

Skrevet

Supert kjøpt til førstemann som var en rolig type og lå lenge i ro, bortkastede penger til nummer to og tre som rullet da de var 3,5 mnd og fartet bortover gulvet når de var 4,5 mnd... ;-)

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale det. Lillegutt kan ligge under den lenge. Nå er han 5mnd, og den har enda ikke blitt uintressang. Vi har en med musikk. Slik at når han dytter på de tingen, spilles det musikk.

På noen babygymer kan man jo også bytte ut de tingene som henger der

Skrevet

mange takk for svar, dere:-) tror det vil bli en suksess her og drar nå ut og kjøper en:-)

Skrevet

Beste kjøpet så langt !!!!! =)

Skrevet

Jenta mi var ikke så interessert i å ligge i sin, men gummimatta ble suksess her :) Der kan hun ligge og leke lenge alene

Skrevet

Vi har en med hardplast stativ, så nå er den glimrende å støtte seg på når han skal opp å stå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...