Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg kjøpte en aldeles nydelig, litt enkel kjole i spania i sommer, før vi var på ultralyd (det kunne jo hende...) Den var på salg, men hadde kostet nesen 90 Euro (det var en sånn baby jålebutikk) Nå fikk jeg ingen jente, men har ei veninne som har fått det. Blir det teit å gi henne den i baselsgave - siden den ikke kan byttes om hun ikke liker den ? Det er str 6 mnd, og med baby født i midten av januar, passer den mot sommeren tenker jeg. Er litt i tvil, men det er jo kjekt å gi noe litt utenom H&M også.
Gjest mphs Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Ja det syns jeg virkelig du kan gjøre. Hadde blitt glad jeg:o)
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ikke teit, med mindre du vet at venninna di hater slike kjoler. Det er gøy å ha litt klær som ikke kan skaffes i Norge.
Pappas fultreffer :) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde blitt glad for den jeg altså. En kjole som ikke alle andre har er det jo også
___ Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Kjempefin gave etter min mening, men bare husk at om hun ikke skulle like den og dermed ikke bruker den så mye, så blir du ikke skuffet.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Da gir jeg den :-) Jeg er ikke sikker på hva slags babytøy hun liker - det har ikke vært noe tema før vi fikk barn... Men det er en litt enkel kjole, ikke sånn "sprengt marengs" tyll kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå