ZamZam Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg blir gaaaaaal og aldri så lite grinete! Minoen min vil ikke sove mer, han sover fra 20-24 og er våken i 2-3 timer, dvs hylskriker og vil ingenting er for trøtt til å være våken osv. Deretter våkner han kl 5,30 for å holde det gående til kl 15 så han er surv og utilpass fordi han er trøtt så sover han 1 timer for så å være strålende fornøyd til kl 18 og være stupptrøtt og surv til ca 20 da han endelig sovner.. Det er ikke noe fysisk galt med han, han er ikke syk, får ikke tenner, har ikke vondt i magen er ikke sulten, er ikke kald han er bare våken. Selv ikke på kaffe skulle han ha vært så uforskammet våken!!!! Har du noen tips til oss, hva vi kan gjøre.. Begge barna sover på samme rom for øyeblikket og mino hylskriker hvis ikke storebror er på rommet når han skal sove, hvis vi er der vil han bare opp og setter i å hulskrike. Har prøvd å trøste ved sengen, bysse og tralle, men etter en time med surving ga jeg opp og tok han opp. Det sies jo at så små babyer ikke kan trasse, men dette synes jeg minner om trass og da har jeg ET stort problem til når han blir eldre.. Han må jo trenge mer en 8 timers søvn, han gjesper og er trøtt... HJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEELLLLLLLLLLPPP
ZamZam Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 *dytt* Er noen som har noen tips?? Kan ikke se at det har hendt noe traumatisk inne på soverommet annet enn at mamma og pappa ikke ville ta han opp.. Han vil ikke sove i vogna eller, eneste stedet han sovner er i bilen, men han våkner når vi legger han inn på rommet sitt og vil som regel ikke sove mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå